Tijdelijk 50% Extra Munten

Voel vandaag de liefde... jouw liefde voor EXTRA Munten! Profiteer van onze tijdelijke Munten Actie en ontvang 50% Extra Munten bij iedere opwaardering! Deze Extra Munten krijg je bovenop je VIP- en SuperVIP-bonus, dus word nu SuperVIP en verdubbel je Munten!

Geniet van de Extra Munten en maak gebruik van de korting op de Hart-Dabber, Roze Dobbelstenen en Rose-Beker. Daarnaast kan je nog het hele weekend je Valentijn-Verzamelingen voltooien voor een geweldige beloning!

Haal nu 50% Extra Munten!

sita30 - 10 februari, 2017 12:56
word er ook wat gedaan met mensen die je voor van alles en nog wat
Angel90 - 10 februari, 2017 16:50
Hoop en blijf wachten op een 100% wat vooral leuk zal zijn voor iedereen als ze aan het einde
vip zijn voor mezelf ook ik waardeer nooit voor 50% op
Teddybeertje2 - 10 februari, 2017 19:52
Ja ik waardeer ook niet meer op met 50% zonde je verliest toch altijd weer. 100% of helemaal niet.
XxbibabotjuhxX - 13 februari, 2017 21:34
Hoop Morgen met Valentijnsdag
Mister_Solo - 10 februari, 2017 18:04
Helemaal fantastisch wat jullie voor de spelers doen ! Grote klasse !
jaspertje10 - 11 februari, 2017 09:27
Jij schept er genoegen in om te provoceren?
erisa156 - 13 februari, 2017 15:16
slijmbal
x_Simone_xx - 10 februari, 2017 19:53
Nee hoor bedankt. Die tijd is geweest.
online_nu - 11 februari, 2017 18:00
Erg leuk dat opwaarderen en met actie maar blijf opwaarderen en win er geen patroon of vol mee waar zijn jullie in vredesnaam mee bezig wil nu wel is waar voor me geld is dat zo verschrikkelijk moeilijk ipv continu dag in dag uit de zelfde maar te blijven geven anderen betalen ook IK OOK
Maar dit was het laatste want heb er meer dan genoeg van hoe jullie spelpunt te werk gaan want spreek me hier niet van geluk want zo werkt het niet hier alles word zo ingesteld hoe spelpunt zelf wil want anders zouden niet elke dag de zelfde namen voor bij komen 24/7 erger mij er groen en geel aan
online_nu - 11 februari, 2017 18:07
Nu weer 35 euro opgwd kan het eigenlijk helemaal niet missen maar vind bingo leuk om te doen maar het moet wel eerlijk gaan en dat zie ik hier totaal niet dus zou maar is anders gaan denken spelpunt ipv alleen maar aan je zelf en de zelfde spelers !!!!
LoveDICK - 11 februari, 2017 19:58
Je hebt helemaal gelijk onlin_nu het rooit nergens naar hoe het hier gaat weken of maanden win je gewoon weg niets omdat de standaard namen 24/7 winnen en jij kan de klere krijgen
Wouter - 13 februari, 2017 10:19
Hoi online_nu,

Het is misschien handiger om hier een keer uitgebreid aan de telefoon het hierover te hebben. Dan kunnen we het helder uitleggen met persoonlijke voorbeelden, wat ivm privacy, hier in het openbaar wat lastiger is.

We zijn elke werkdag tot 22:00 uur bereikbaar op 070-4272970.
Hoop snel van je te horen!
Mister_Solo - 11 februari, 2017 21:49
Mensen mensen, iedere 3 uur een gift, er zijn kamers van 1 munt per kaart en je kunt zelfs gratis bingo spelen..........wat is daar dan mis mee?
x_Simone_xx - 12 februari, 2017 00:08
Solo hou eens op de mensen de gek aan te steken
erisa156 - 13 februari, 2017 15:15
die lul van solo mag alles op sp zeggen bah wat een slijmbal brrrrr vriendje van wouter hahaha oplichters zooi kom maar weer met de ban wouter ze hebben gelijk altijd de zelfde spelers maar dat mag niet gezegd worden
gijsje2 - 12 februari, 2017 18:00
Helaas deed ideal het niet. dus
XxbibabotjuhxX - 13 februari, 2017 21:33
Hoop morgen met Valentijnsdag op een leuke 100% actie dat zou Leuk zijn
x_Simone_xx - 14 februari, 2017 19:21
Nou niet dus....beetje krenterig he
XxamazingXx - 15 februari, 2017 22:25
Waarom winnen hier altijd dezelfde spelers?
pappabear2 - 18 februari, 2017 12:21
Ja dat is leuk Wouter dat mensen moeten bellen maar is elke x het zelfde verhaal kansgenerator.
Kijk ook eens wat mensen opwaarderen December 1450 euro gedaan en geen moer gewonnen
Doe ik zelf dus verwijt jullie niks maar vind wel als je 100 euro erop zet dat je daar wel een dag mee moet kunnen spelen en dan niet dat domme gelul speel lager.
En idd het mag zeker meerdere keren 100% per jaar zijn jullie verdienen zat!!!